Vrácení & reklamace zboží
Pro přesný postup, jak vrátit a reklamovat zboží, prosím klikněte na odkaz níže:
Jak vrátit zboží? Jak reklamovat zboží?
Vrácení zboží
Na vrácení nepoužitých a nenošených položek máte lhůtu 14 dní. Upozorňujeme, že veškeré vrácené produkty musí mít nepoškozené cedulky a visačky. Zdarma vrácení zboží poskytujeme přes společnost Zásilkovna. Zásilku odneste na libovolné nejbližší výdejní místo společnosti Zásilkovna. V případě, že zvolíte jinou formu přepravy, náklady na dopravu nesete vy.
Není možné vrátit několik položek v jednom balíku. V případě vrácení zboží, musí být každá zásilka vrácena v původním obalu a se vším, co s obalem přišlo (visačky, ramínka, vak na oblek, další dárkové předměty). Zboží zabalte a zalepte co nejlépe, aby nedošlo k poškození zboží.
Bohužel nenabízíme možnost výměny zboží. V případě, že se zásilkou nebudete spokojeni (neodpovídající velikost, střih, barva, apod.), vraťte ji a objednejte si znovu. Z toho důvodu máte avšak možnost vrátit zboží do 14 dní od převzetí zásilky zdarma.
V případě, že budete chtít zboží vrátit, jednoduše nás kontaktujte a my Vám pošleme štítek na vrácení zboží nebo Vám nadiktujeme kód pro vratku u společnosti Zásilkovna, který nadiktujete obsluze na jednom Vámi vybraném výdejním místě a obsluha Vám štítek vytiskne a nalepí.
V případě vrácení zboží vyplňte, prosím, Formulář pro vrácení zboží (odstoupení od smlouvy). Je zapotřebí podrobně vyplnit formulář, pro co nejsnazší vyřízení vaší žádosti. Formulář pro vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) si vytisknete, vyplníte a vložíte do balíku, který následně předáte na některé vámi vybrané výdejní místo společnosti Zásilkovna. Formulář je k dispozici na následujícím odkazu.
Formulář pro vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Reklamace zboží
Na zboží je poskytována 24 měsíční záruka, která začíná ode dne převzetí zásilky. V případě, že se Vám po tuto dobu objeví vada na produktu nebo Vám již bude doručeno zboží v zásilce poškozené nebo vadné, máte právo zboží reklamovat. Záruka se nevztahuje na poškození zásilky zákazníkem nevhodným či nešetrným způsobem zacházení. Z toho důvodu je nezbytné postupovat při údržbě zboží pokyny podle ikonek údržby (najdete je v okýnku parametry v detailu každého produktu).
Náklady na dopravu při reklamaci zboží hradíme my pouze v případě, že jste zvolili možnost přepravy libovolné výdejní místo společnosti Zásilkovna. Náklady na dopravu reklamované zásilky zpět od nás k vám opět hradíme my. V případě, že jste si zvolili jinou formu přepravy, nesete náklady vy.
V případě vrácení zboží vyplňte, prosím, Formulář pro uplatnění reklamace. Je zapotřebí podrobně popsat důvod reklamace pro co nejsnazší vyřízení vaší žádosti. Formulář pro uplatnění reklamace si vytisknete, vyplníte a vložíte do balíku, který následně předáte na některé vámi vybrané výdejní místo společnosti Zásilkovna. Formulář je k dispozici na následujícím odkazu..
Formulář pro uplatnění reklamace
Zboží při reklamaci zabalte do odpovídajícího obalu, aby v rámci dopravy nedošlo k dalšímu poškození zboží.
V případě, že budete chtít zboží reklamovat, jednoduše nás kontaktujte a my Vám pošleme štítek na reklamaci zboží pro dopravu u Vámi vybraného výdejního místa společnosti Zásilkovna.
Podrobnější informace o vrácení zboží a odstoupení od smlouvy najdete v našich Obchodních podmínkách.